vrijdag 24 november 2017

oktoberoverzicht Wout, Amand, Axelle, Ella, Felien, Levon


tekst van Wout Delahaye.

In oktober hebben we veel leuke dingen gedaan.

We zijn met het vijfde op bosklassen geweest,daar hebben we heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel wandelingen gemaakt we hebben er zelfs laat in de avond eentje gemaakt.
Iedere avond moesten we ons dagboek maken,
dat is een boek waar we konden in schrijven wat we die dag allemaal beleefd hebben die dag.
We hebben ons dus goed geamuseerd op bosklassen!!!

Maar dat was niet het enige dat we hebben gedaan we hebben nog heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel beleeft in oktober!!!!

Halloween

bijna iedereen is vandaag verkleed in enge mensen.
Ik vind hun heel erg eng vooral Wout en Senne.

Senne is verkleed als een chucky en Wout is verkleed als een pompoen hoofd met een rare hand


De mama van Fabienne is dinsdag overleden wij denken veel aan haar.

Tekst Amand


    Hallo iedereen, hier ben ik
                                                                    Axelle.

                                                Ik ben veranderd van school,
                                                     en het is hier heel tof,
                                            ik heb ook al veel nieuwe vrienden
                                               zoals…...Ella,Maya en Felien.
                             En ik heb ook nog veel vrienden van mijn andere school
                                                zoals…...Riene en Louise.
                                                       het is zo tof.


Dit is weer een nieuwe maand in het 5de!!!
Normaal gesproken zou ik mee gaan op bosklassen maar ik heb heimwee dus heb ik van de meester een heel erg leuke opdracht gekregen.
Ik mocht een soort van spreekbeurt houden over een thema dat mij inspireerde en dat thema was: katachtigen!
ik vond het heel leuk om de spreekbeurt voor te bereiden!!!!

We mogen de laatste dag voor de herfstvakantie ons verkleden in halloween
monsters leuk hè?
tekst van:Ella Demets

Dag iedereen.  Ik ben Felien.  Weet je wat het allerleukste was in oktober?  Bosklassen! We doen daar veel leuke dingen zoals bosspel of boswandelingen en naar de wensboom stappen en er zijn nog veel leuke.
Ik deed ook mee aan een wedstrijd in het Albert 1-Monument.  We hebben goed geluisterd en een toets gemaakt over de wereldoorlog. De winnaar kreeg een prijs. Later gingen we met de hele klas.
Op school deden we een tekenwedstrijd. Einde   

Hallo we zijn op bosklassen geweest.                                                                           
We hebben veel gewandeld we hebben ongeveer 25 km gewandeld.
We hebben lekker gegeten door juffrouw Fabienne.
We hebben veel gespeeld in de modder en af en toe gevallen.
We hebben ook een bosspel gespeeld het was super leuk.

              Tekst Levon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten