vrijdag 24 november 2017

oktoberoverzicht Rafael, Matteo, Robbe, Nienke, Isaac, Noach, Louise

Tekst van Rafael

Het was zo super cool op bosklassen! We zijn naar het prehistorisch museum
geweest. Daar hebben we gejaagd op een nep hert met bogen en speren.En we leerden heel veel bij. We gingen verder met de busrit en we kwamen aan in Hockai.
We speelden in het bos en wandelden bij de Hoëgne enzo gingen we verder met  

super leuke dingen. Dus wil jij iets avontuurlijk beleven? Ga dan mee met ons!!

tekst van Matteo.


Dag iedereen wat ik het leukste vond is bosklassen daar doen veel.


We hebben veel gespeeld daar was het lekker eten.


We hebben veel gewandeld, dat was lastig aan mijn billen, maar het was heel leuk.


We hebben een bosspel gespeeld, dat was leuk.


We hebben een kampvuur  gedaan dat was heel leuk voor de eerste keer.


Donderdagavond hebben we een gefuifd, ook heel leuk.


en we hebben goed geslapen !


ik hoop dat mijn tekst leuk is doei iedereen.

Robbe Devos:
Bosklassen 5e leerjaar (-:.
Na een ritje van een halve dag was er een stop in Ramioul het Prehistomuseum.
We mochten schieten met een pijl en boog en een speer naar een houten hert .

Toen de klas bij het huisje waren mocht de klas veel spelen en we maakten een wandeling :-).

Bosklassen

Tekst van Niennke

Eindelijk was het bosklassen. Iedereen vond het super spannend.
              Als we in Ramioul waren gingen we naar het prehistorisch museum.
            Toen waren we bij het huisje waren gingen we naar de Hoegne.
           We hebben spaghetti gegeten en pompoensoep gedronken.

Tekst van Isaac:

Bosklassen

Was een leuke tijd met het zesde

Sport.

De loopwedstrijd.
We waren begonnen.
Ik heb 700 meter op kop gelopen
maar Floris stak mij voorbij en dan werd ik 2de. Jammer hé!!



Tekst van Noach:

Bosklassen 5 dagen

In het doorgaan hebben we naar een prehistorisch museum Ramioul
geweest en dat was super leuk. We hebben leren vuur maken  en leren speerwerpen en leren boogschieten. Dat was super leuk. Dan hebben we verder gereden met de bus als we er waren mochten we nog eventjes spelen op het speelplein. Dan hebben we gaan wandelen naar de Hoëgne brug.
En de laatste dag hebben we ge BBQ gedaan. hebben ook een kampvuur gedaan bosklassen was super leuk.

Tekst van Louise:
Louise

Op de eerste dag reden we met de bus, het was een lange busrit.
We zijn gestopt bij het prehistorisch museum
daar hebben we met pijl en boog geschoten.
dat was leuk! Toen waren we eindelijk bij Hockai.
We hebben uitgepakt en gaan wandelen naar de Hoegne.
Toen we terug wandelden heb ik veel silex gevonden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten