zaterdag 28 oktober 2017

septemberoverzicht van Riene en Senne

Tekst van Riene,

De week van de koekenbak.

De Pagaaier heeft koekjes, taarten, cupcakes en nog veel meer verkocht.
Het was een groot succes.. Het bracht veel geld op. We verkochten de koekjes na school. De mensen stormden er op af😧.Ik zelf heb de cupcakes gemaakt.🍩πŸͺ.
HET WAS EEN SUPER LEUKE WEEK!🀠😎.
Ik zit ook nog maar in deze school.πŸ–

Op de fiets.🦁

De week ervoor zijn we met de fiets naar Koksijde gefietst.🚴🏻‍♀️
We reden langs de weides en dat stonk een beetje.πŸ’©πŸ’©πŸ’©
Een tijdje later viel ik op mijn voet en dat deed heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel pijn!!!!!!!!!!!!!!!!😒
RieneπŸ¦„πŸ©πŸ’©πŸ¨πŸ€ πŸ–πŸ³πŸ πŸŸπŸ‘πŸ™.






Tekst van Senne

De eerste schooldag :
die was perfect. Ik heb met Wannes gespeeld .We hebben bbq gegeten met frietjes.

Oertijd:
We hebben een dino getekend op ecoline en ik vond dat heel leuk .  We hebben ook over allerlei dino's geleerd.

De kubus:
er kunnen al een paar kindjes uit de klas de kubus zoals : Noach,Lars,Louise
,RafaΓ«l en Mateo. Ik ga hem nog leren πŸ‘.

Frans:
Frans is heel leuk, we hebben al veel gedaan πŸ‡«πŸ‡·πŸ‡«πŸ‡·πŸ‡«πŸ‡·πŸ‡«πŸ‡·πŸ‡«πŸ‡·πŸ‡«πŸ‡·πŸ‡«πŸ‡·πŸ‡«πŸ‡·

De klas:
we zijn met 23 in de klas,  de leerlingen staan te springen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten