zaterdag 28 oktober 2017

septemberoverzicht van Noach en Rafael.

Tekst van Noach

Eerste schooldag

Ik heb nieuwe vrienden en vriendinnen leren kennen.

Daar zijn we naar het leger geweest.
We hebben veel bijgeleerd over de dode hoek bij een vrachtwagen
en we mochten met de go-karts rijden.  Er waren stoplichten.
👌🏻👍

We reden ook een hindernissenparcours met de fiets
en dat was super leuk.

Mijn verhaal is nu gedaan.

Noach.


Tekst van Rafael.

De fietstocht naar Koksijde.

Ben je al gaan fietsen met jouw klas? Ik wel en ik vind het top.
En dan nog met de politie!! Dus het was erg veilig.
Trouwens wij fietsten naar Koksijde.. Toen we in Koksijde waren hebben we geleerd over een dode hoek bij de vrachtwagen, dat was erg interessant.
Toen hebben we een parcours afgelegd met de go-karts. Het was moeilijk maar leerzaam. Toen deden we een hindernissenparcours met de fiets dat konden we wel goed. En toen was de tijd aangebroken om weer terug te gaan.
We waren terug in Sint Joris. Meester zei: “Goed gefietst, ik ben trots op jullie.”  
We mochten naar huis en de leuke dag was voorbij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten